onsdag 15. juni 2011

Første Øvelse med SSO

I går var første øvelse med SSO. Christian Vàsqez  er en utrolig flink dirigent.  Han er fra Venezuela. På lørdag skal vi spille Mambo av Bernstein, Anitras dans av Grieg, Chanson du Toreador fra Carmen av Bizet, Tico Tico, og  Polovetske folkedanser av Borodin.  I går øvde vi på Tico Tico, Polovetske folkedanser, og Chanson du Toreador.

Kristina, Kai, Frida og Christine utenfor konserthuset etter
onsdagens prøver med orkesteret... SPENNENDE!!!
Første øvelse var veldig spennende, siden jeg ikke visste hva jeg skulle forvente meg. Jeg har gått på mange av SSO sine konserter, men jeg vet ikke hvordan det høres ut når de begynner.  Øvelsen varte fra 10.00-14.00, men det som vi skal spille på utekonskerten øvde vi på fra 10.00 -11.30.  I dag hadde vi veldig lite øvelse til lørdag, for de skal spille en konsert i morgen kveld også.  Etter øvelsen fikk vi møte representanter fra Statoil, og det kom noen fra Rogaland avis som skulle intervjue oss. Vi skal ikke ha øvelse i morgen med SSO, så da blir det skole igjen, men på fredag skal vi ha øvelse hele dagen. 

På lørdag er konserten. Den begynner kl. 14.00, og er gratis!
- Jeg er ganske nervøs, men jeg tror at det kommer til å gå bra. 
Hilsen Frida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar